• Home
  • Mancare de spanac
0 0
Mancare de spanac

Share it on your social network:

Or you can just copy and share this url

Bookmark this recipe

You need to login or register to bookmark/favorite this content.

Mancare de spanac

  • Medium

Directions

Share

Beneficii ale consumului de spanac

Mancarea de spanac este un super-aliment încărcat cu nutrienți într-un pachet de calorii scăzute. Legumele verzi  sunt importante pentru sănătatea pielii, a părului și a oaselor. Ele oferă, de asemenea, proteine, fier, vitamine și minerale. Mancarea de spanac este o sursa foarte buna de fier pentru ca, spre deosebire de fierul din carne, cel provenit din vegetale nu este insotit de colesterol. 

Posibilele beneficii pentru sănătate ale mancarii de spanac includ îmbunătățirea controlului glicemiei la persoanele cu diabet zaharat, scăderea riscului de cancer, reducerea tensiunii arteriale, îmbunătățirea sănătății oaselor, scăderea riscului de apariție a astmului și multe altele.

Mancare de spanac
Mancare de spanac

 Managementul diabetului zaharat

Spanacul conține un antioxidant cunoscut sub numele de acid alfa-lipoic, care a demonstrat că scade nivelul de glucoză, crește sensibilitatea la insulină și previne modificările induse de stresul oxidativ la pacienții cu diabet zaharat. Studiile privind acidul alfa-lipoic au arătat de asemenea scăderi ale neuropatiei periferice și neuropatiei autonome la diabetici. Cu toate acestea, majoritatea studiilor au utilizat acidul alfa-lipoic intravenos și nu este sigur dacă suplimentarea orală ar produce aceleași beneficii.

Prevenirea cancerului

Spanacul și alte legume verzi conțin clorofilă, care s-a dovedit a fi eficace la blocarea efectelor carcinogene ale aminelor heterociclice, care sunt generate atunci când gratinarea alimentelor la o temperatură ridicată

Prevenirea astmului

Riscurile pentru dezvoltarea astmului sunt mai mici la persoanele care consumă o cantitate mare de anumiți nutrienți. Unul dintre acești nutrienți este beta-carotenul, din care spanacul este o sursă excelentă. Caisele, broccoli, pepenele galben, dovleacul și morcovii sunt de asemenea surse bogate de beta-caroten.

Piele sănătoasă și păr

Spanacul este bogat in vitamina A, care este necesara pentru productia de sebum pentru a mentine parul hidratat. Vitamina A este, de asemenea, necesară pentru creșterea tuturor țesuturilor corporale, inclusiv a pielii și părului. Spanacul și alte legume verzi bogate în vitamina C sunt imperative pentru construirea și întreținerea colagenului, care asigură structură pe piele și păr. Deficitul de fier este o cauză obișnuită a căderii părului, care poate fi împiedicată de un aport adecvat de alimente bogate în fier, cum ar fi spanacul.

 Preparate cu spanac Salata de spanac cu branza si maslineSalata de spanac si cruditatiSalata de spanac cu oua si branza fetaSalata de spanac cu ceapa rosie, avocado si crutoane de mamaligaSalata de legume cu spanacRulada de spanac cu branzaRulada din spanac si branza de oi

(Visited 85 times, 1 visits today)

Alina Retete

Recipe Reviews

There are no reviews for this recipe yet, use a form below to write your review
Mancare de regim
previous
Mancare de regim
next
Salata de spanac cu branza si masline
Mancare de regim
previous
Mancare de regim
next
Salata de spanac cu branza si masline

Add Your Comment

Translate »