0 0
Mancare de gutui

Share it on your social network:

Or you can just copy and share this url

Bookmark this recipe

You need to login or register to bookmark/favorite this content.

Mancare de gutui

Features:
    • Medium

    Directions

    Share

    Mancare de gutui pentru sanatate

    Mancare de gutui
    Mancare de gutui

    Mancare de gutui dulce. Dacă nu ați mai încercat o mancare de gutui înainte, s-ar putea să fiți surprins să știți că este plină cu diferite substanțe nutritive. Mancarea de gutui este cunoscuta pentru conținutul de vitamină C, zinc, potasiu, cupru, fier și fibre. Mancare de gutui aduce beneficii diferite sănătății dvs. în următoarele aspecte:

    Gestionarea greutății

    Gutuia este bogata in fibre, o substanta dietetica care ajuta la mentinerea in greutate si prevenirea supraalimentarii. Un singur fruct mic oferă 7% din valoarea recomandată zilnic pentru fibre.

    Sănătatea digestivă

    Datorită conținutului de fibre in gutui, sănătatea dvs. digestivă poate fi în măsură să înflorească. Fibrele reprezintă o componentă importantă în prevenirea problemelor comune ale stomacului, cum ar fi boala inflamatorie intestinală sau diverticulita. Fibrele ajută, de asemenea, să normalizeze mișcările intestinului, ajutând astfel la scăderea șanselor de a dezvolta constipație 

    Menținerea presiunii sanguine

    Potasiul este un vasodilatator binecunoscut, ceea ce înseamnă că poate ajuta arterele să se relaxeze pentru a ajuta la menținerea tensiunii arteriale în intervalul sănătos și pentru a reduce tulpina generală a sistemului cardiovascular. Din fericire, gutuia conține o cantitate generoasă de potasiu.

    Stimularea sistemului imunitar

    Gutuia este cunoscut pentru conținutul său de vitamina C, care este un instrument eficient în stimularea sistemului imunitar. Vitamina C funcționează ajutând la creșterea cantității de celule albe din sânge, oferindu-vă o armată mai mare de apărători împotriva microbilor care cauzează boli.

    Cum este gatita mancarea de gutui?

    Puteți găti gutuia în mai multe feluri, în funcție de cât de creativ sunteti. Puteți schimba aroma de gutui  pur și simplu prin schimbarea ingredientului. De exemplu, puteți adăuga ghimbir în apă pentru a da fructelor o aroma picantă. De asemenea, poate merge bine cu carnea de porc și alte feluri de mâncare savuroase, mai ales când este amestecată împreună cu strugurii și o creanguta de rozmarin.

    (Visited 199 times, 1 visits today)

    Alina Retete

    Recipe Reviews

    There are no reviews for this recipe yet, use a form below to write your review
    previous
    Salata de spanac cu oua si germeni de ridiche
    Peste prajit
    next
    Peste prajit
    previous
    Salata de spanac cu oua si germeni de ridiche
    Peste prajit
    next
    Peste prajit

    Add Your Comment

    Translate »