0 0
Dieta disociata

Share it on your social network:

Or you can just copy and share this url

Bookmark this recipe

You need to login or register to bookmark/favorite this content.

Dieta disociata

  • 7 zile
  • Easy

Directions

Share

Pierdere în greutate garantată cu dieta disociata

dieta disociata
dieta disociata

Dieta disociata se bazează pe consumul unui singur grup alimentar pe o anumită perioadă de timp. Dieta disociată nu este o dietă, ci o modalitate de a vă construi mesele. Ideea principală din dieta disociată este că nu alimentele în sine vă ingrasa, ci combinația dintre alimente.

Acest tip de dietă are mai multe forme sau opțiuni:

Opțiunea I: Dieta disociată la fiecare masă – fiecare masă constă din alimente din diferite grupuri; puteți urmări această versiune până la rezultatul dorit, dar nu mai mult de două luni.

Opțiunea II: Dieta disociată în fiecare zi a săptămânii – în fiecare zi mâncați alimente numai dintr-un grup (de exemplu: o zi de fructe, una de carbohidrați, una de proteine ​​etc.);

Opțiunea III: Dieta disociată pentru perioade mai lungi de timp – un ciclu cu un anumit număr de zile se repetă într-o anumită perioadă de timp (de exemplu, 90 de zile sau 6 luni);

Dacă decideți să urmați această dietă, timp de 7 zile, iată ce puteți mânca:

Ziua 1: carne – ar trebui să mănânci doar păsări de curte (pui, curcan), gatite cu abur sau la  gratar;

Ziua 2: legume – puteți mânca legume crude sau fierte: sfecla, salată, spanac, conopidă, varză, praz, telina, anghinare, morcov, roșii, castraveți, dovlecei, dovleac, ardei, sparanghel, ceapa , unsturoi;

Ziua 3: produse lactate – Orice fel de produse lactate sunt sănătoase și benefice pentru sănătatea;

Ziua 4: fructe – puteți mânca orice fel, dar aveți grijă de citrice, deoarece acestea pot duce la hiperaciditate.

Ziua 5: pește – stiuca, păstrăv sau somon, gătit pe grătar sau gatit la abur;

Ziua 6: cereale – Paste, orez, porumb, grâu și orice derivate ale acestuia sunt bogate în fibre și nutrienți și vor îmbunătăți tranzitul intestinal.

Ziua 7: ouă.

Avantaje din dieta disociata:

  • Ne permite să ajungem la greutatea ideală infometare și digestie grea;
  • Remodeleaza metabolismul;
  • Nu aveți nevoie de alte alimente decât cele pe care le consumați de obicei, deci nu există costuri suplimentare pentru a urma dieta;
  • Regulile din dieta disociata sunt foarte simple și ușor de urmărit;
  • Nu vă veți simți infometat, pentru că puteți să le mâncați complet, respectând combinația de alimente;
  • Aceasta dieta imbunatateste senzatia de balonarea, deoarece combinatiile alimentare admise sunt digerate mai bine;

Sfaturi pentru pierderea în greutate în timpul regimului disociat:

  • Mâncați ultima dvs. masă înainte de ora 19.00;
  • Când pregătiți o masă, amintiți-vă că amestecarea alimentelor din diferite grupuri este interzisă.
  • Nu beți lichide înainte sau în timpul meselor, deoarece acestea diluează sucul gastric și încetinesc digestia;
  • Respectați cele trei mese principale ale zilei, astfel încât corpul dumneavoastră să nu se simtă infometat.
  • Între mese, ar trebui să existe cel puțin trei ore pentru a da corpului tău timp să absoarbă substanțele nutritive;
  • Consumul cofeinei și alcoolului este strict interzis;
  • Puteți include pilulele de Spirulina în planul dvs zilnic: 1 pilulă cu jumătate de oră înainte de fiecare masă; va va face sa va simtiti mai putin infometat.
  • În timp ce tineti  dieta disociata, intariti-va corpul cu exerciții fizice cum ar fi ciclismul, mersul pe jos, jogging etc.
(Visited 21 times, 1 visits today)

Alina Retete

Recipe Reviews

There are no reviews for this recipe yet, use a form below to write your review
Dieta oshawa
previous
Dieta oshawa
dieta sanatoasa
next
Dieta sanatoasa
Dieta oshawa
previous
Dieta oshawa
dieta sanatoasa
next
Dieta sanatoasa

Add Your Comment

Translate »