0 0
Dieta de 13 zile

Share it on your social network:

Or you can just copy and share this url

Bookmark this recipe

You need to login or register to bookmark/favorite this content.

Dieta de 13 zile

  • 13 zile
  • Medium

Directions

Share

Dieta de 13 zile care vă ajută să pierdeți până la 20 kg

Dieta de 13 zile
Dieta de 13 zile

Dieta de 13 zile este dificilă, dar eficientă, pentru a arde grasimea. După dieta de 13 zile, puteți mânca în mod normal, fără să puneți in greutate timp de 2 ani. Dieta de 13 zile mai are si denumirea de Dietă Daneză sau Dieta Copenhaga.

Aceasta nu este o dietă tradițională în care obțineți greutatea înapoi la sfârșitul perioadei de post. În schimb, dieta de 13 zile va crește metabolismul și veți menține greutatea după ce dieta este terminată.

Dacă urmați dieta de 13 zile, veți pierde excesul de grăsimi, între 7-20kg!

Dieta trebuie urmată timp de 13 zile. Nici mai mult nici mai puțin. Asta pentru că dieta de 13 zile este o dietă extrem de scăzută calorică, cu un aport de aproximativ 600 de calorii pe zi.

Deoarece această dietă este dezechilibrată, lipsită de lapte, cereale integrale și fructe, este posibil să aveți deficiențe vitale și minerale și oboseală. Veți simți, de asemenea, foame tot timpul și corpul dumneavoastră va fi mai receptiv la boală.

Regulile dietei de 13 zile

Iată câteva reguli pe care trebuie să le urmați cu această dietă:

  1. Dacă în timpul dietei beți bere sau vin, mâncați dulciuri sau mestecati guma de mestecat sau orice alimente în plus, atunci trebuie să vă opriți imediat sau aceasta dieta de 13 zile nu va funcționa deloc.
  2. Dacă urmați pas cu pas dieta de 13 zile, nu  puteți repeta aceasta dietă timp de doi ani, din cauza agitării metabolismului.
  3. De-a lungul acestei diete puteți suplimenta carnea de vită / somon / miel cu inca 250g de piept de pui.
  4. De asemenea, puteți folosi usturoiul, oregano sau orice alt tip de piper, condimente, dar nu folosim sarea in dieta de 13 zile
  5. După dieta de  13 zile puteți mânca în mod normal.
  6. Evitați orice activitate fizică intensă, din cauza consumului extrem de redus de calorii.

Meniul dietei  de 13 zile

Iată întregul plan alimentar timp de 13 zile. Urmați-l strict dacă doriți să pierdeți mai mult de 7kg în 2 săptămâni!

Ziua 1

Mic dejun: o ceașcă mare de ceai negru sau cafea + 1 linguriță de zahăr.

Pranz: oua fierte tari + 200g spanac congelat fiert in apa + o rosie medie.

Cina: 100g carne de vită la grătar + salată  cu dressing de lamaie.

Ziua 2

Mic dejun: o ceașcă mare de ceai negru sau cafea + 1 linguriță de zahăr.

Prânz: 150g de șuncă + 1 iaurt fără grăsime.

Cina: 100g carne de vită la grătar + salată cu pătrunjel de lamaie + un singur fruct la alegere

Ziua 3

Mic dejun: o ceașcă mare de ceai negru sau cafea + 1 linguriță de zahăr + o felie de pâine prăjită.

Prânz: 2 ouă fierte tari + o felie de șuncă + o roșiă medie + spanac.

Cină: o porție de țelină și supă de roșii + un fruct la alegere.

Ziua 4

Mic dejun: o ceașcă mare de ceai negru sau cafea + 1 linguriță de zahăr + o felie de pâine prăjită.

Pranz: 200 ml de suc de portocale sau un măr + un iaurt fără grăsime.

Cina: un ou fiert tare + un morcov mare ras + 100 ml branza de vaci.

Puteți pierde aproximativ 4 kg  până în această zi!!!

Ziua 5

Micul dejun: NIMIC.
Prânz: 150g somon cu lămâie. Poate fi gătit cu o linguriță de unt.
Cina: 100g carne de vită la grătar + salată verde și telina (fără dressing).

Ziua 6

Mic dejun: o ceașcă mare de ceai negru sau cafea + 1 linguriță de zahăr + o felie de pâine prăjită.
Pranz: 1 ou fiert tare + un morcov ras.
Cina: 150g piept de pui la gratar sau fiert + salata cu  lamaie.

Ziua 7

Mic dejun: o ceașcă mare de ceai negru sau cafea. FARA ZAHAR!

Pranz: NIMIC. Bea doar o apă!

Cina: 200g carne de miel la grătar + un măr.

Ziua 8

Mic dejun: o ceașcă mare de ceai negru sau cafea + 1 linguriță de zahăr.

Pranz: 2 oua fierte tari + o rosie medie + 200g spanac congelat fiert in apa.

Cina: 200g carne de vită la grătar + salată cu dressing de lamaie.

Ziua 9

Mic dejun: o ceașcă mare de ceai negru sau cafea + 1 linguriță de zahăr.
Prânz: o felie de șuncă + un iaurt fără grăsime.
Cina: 200g carne de vită la grătar + salată cu dressing de lamaie.

Ziua 10

Mic dejun: o ceașcă mare de ceai negru sau cafea + 1 linguriță de zahăr + o felie de pâine prăjită.

Prânz: o felie de șuncă + 2 ouă fierte + salată cu dressing de lamaie.

Cină: o porție de țelină și supă de roșii + un fruct la alegere.

Ziua 11

Mic dejun: o ceașcă mare de ceai negru sau cafea + 1 linguriță de zahăr + o felie de pâine prăjită.
Prânz: 200 ml suc de portocale sau un măr + un iaurt fără grăsime.
Cina: un ou fiert tare + un morcov ras mare + 200 ml branza de vaci.

Ziua 12

Micul dejun: un morcov ras cu lamaie. NIMIC ALTCEVA!!!

Pranz: 200g de somon fiert cu lamaie sau la gratar cu o lingurita de unt.

Cina: 200g carne de vită la grătar + salată verde și telina.

Ziua 13

Mic dejun: o ceașcă mare de ceai negru sau cafea + 1 linguriță de zahăr  + o felie de pâine prăjită.

Pranz: 2 oua fierte tari + un morcov ras cu lamaie.

Cina: 250g piept de pui la gratar sau fiert + salata  cu  lamaie.

Această dietă este destul de intensă, dar este garantată că vă va face să scăpați de o anumită greutate dacă rămâneți pe dieta de 13 zile.

Vă rugăm să vă asigurați că vorbiți cu doctorul dvs. înainte de a încerca această dietă sau orice altă dietă.

 

(Visited 126 times, 1 visits today)

Alina Retete

Recipe Reviews

Average Rating:
(5)
Total Reviews: 1
Alina Retete

Mi-a plăcut această dietă, m-a ajutat să pierd 15 de kilograme pe parcursul celor 13 zile. Recomand oricui are timpul și disciplina să urmeze aceasta dieta de 13zile.

Dieta daneza
previous
Dieta daneza
Dieta oshawa
next
Dieta oshawa
Dieta daneza
previous
Dieta daneza
Dieta oshawa
next
Dieta oshawa

Add Your Comment

Translate »